torsdag 29. mai 2014

Nailed it

Hei!

Som sagt (og som dere sikkert har hørt om litt for mange ganger nå) tok jeg båtførerprøveeksamen på Tirsdag. For å stå på den må du ha minst 80% riktig. Jeg var 100% sikker på at jeg ikke kom til å stå og at jeg måtte bruke denne helgen, og hele neste uke på å pugge. Da jeg sått der og trykket lever var jeg sikker på at derifra skulle jeg bare dra hjem, åpne boka å pugge. Det skjedde ikke. Det poppet opp på skjermen: "gratulerer Ingvild Haagestad, 80% riktig, bestått" og jeg bare wtf?!?..... Så ja..... da slipper jeg å kaste bort livet mitt på det lenger..!!!

Siden det er langhelg bestemte mamma og pappa at vi absolutt skulle dra på hytta. Så nå sitter jeg her.  Jeg var sikkert ikke den eneste som oppdaget var det er helvete å komme seg ut av Oslo i går. Tror vi satt et par timer i kø... Så ja det var gårsdagen. Det som er helt utrolig deilig er at det er strålende sol og ikke noe skolearbeid å gjøre siden karakterene ble satt på mandag! Det er bare muntlig i gjen, men det er ikke mulig å pugge på ettersom jeg ikke vet hva jeg har kommet opp i enda. Med andre ord, føles som sommerferie!


mobilbilder fra de siste dagene, sorry for not being that active... ;)


X X X


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar