tirsdag 3. juni 2014

Juce`in

Hei!

ahh, vet at jeg ikke akuratt har vert den mest aktive bloggeren i verden  i det siste, men det har rett og slett ikke vert noe å blogge om. I dag tenkte jeg at jeg skulle skrive om en ting jeg ikke har tenkt over før, men det er at jeg elsker å lage juice til meg selv!

Jeg er veldig glad i gullerotjuice, så jeg pleier å ta det som en basic, så putter jeg oppi andre frukter og grønnsaker som det passer meg og til slutt har jeg en fantastisk juice. Det er rett og slett bare å putte det du føler for oppi juicemaskinen, det blir godt uansett. 

Nå tenkte jeg å dele favorittoppskriften min. 

Tips: Drikker du juicen innen 20min vil du få med mest av vitaminene og næringen i juicen.



Du trenger:
2 epler
4 gullerøtter
to avskårede sitronbiter

Det eneste du gjør er å putte de i Juicemaskinen og woila, du har en juice...!




X X X

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar