onsdag 30. juli 2014

ootd

Hei!

dagene her går for det meste i å gjøre stort sett ingenting som er helt utrolig deilig med tanke på at hverdagen er veldig stressendes. 
Jeg bruker ikke noe sminke hver dag og bryr meg så og si ingenting om hva jeg har på meg. I dag sto jeg opp, og fant ut at stort sett alle toppene mine var skittene så jeg tok meg en liten tur på en "topp- hunt" til boksen bakerst i kjelleren. Der har mamma, helt siden lenge før jeg ble født har tatt med seg gamle klær hun ikke bruker mer og lagt der. Jeg gravde igjennom den og fant mange gamle over-sized t-skjorter. 
Så her er resultatet av det.

shorts fra Sheinside som du finner her  og belte fra New Look som du finner her


X X X

1 kommentar:

  1. What a nice dress,maybe next time ,you can try embroidered floral maxi dress this website.last month,i bought a dress the same to you,the quality is very good and the price is very low!!

    SvarSlett