torsdag 17. juli 2014

summerdays

Hei!

Dagene går når man lever livet på hytta... man glemmer internett litt og konsentrerer seg mer om alle de små tingene i livet. Jeg har for det meste badet så og si hver dag, spist enorme mengder jordbær, blåbær og bringebær, hørt på ed sheeran non stop og rett og slett levd livet. Legger meg sent, og står opp sent.

ahh som jeg elsker ferie!

Må innrømme at jeg savner England litt hvor alle spør om du vil ha te og sier indeed heletiden.

men har ikke glemt livet på pcen helt. Har laget ferdig videoen om England, så den kommer når jeg får bra nok internett til å laste den opp.

så ja. Det er sånn livet går nå.

no makeup selfie + undulatenes favorittstol...haha de sitter der heletiden + life right now + ootd

X X X 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar