mandag 1. september 2014

inspoo

Hei!

Jaja, dat var det Mandag og starten på en ny uke. Min Mandag har egentlig vert ganske bra med tanke på at jeg ikke fikk mye søvn i helga og at jeg nesten forsov meg i dag tidelig... Følte at jeg fikk notert ned mye i Naturfagstimen og ble ferdig med oppgaven i doh så fikk sittet å jobbet litt i idé boka.

Foresten tror ikke jeg har fortalt dere det, men jeg har startet på Design og Håndtverk på Elvebakken! Det var førstevalget mitt så er veldig fornøyd. Elvebakken tilbyr at man kan ta en studiekompetanse i tillegg til yrkeskompetansen så jeg kan studere så og si hva jeg vil etter vgs. Kan godt lage ett innlegg om hvorfor jeg valgte doh hvis noen vil vite mer om det.

Tenkte at nå som det er Mandag var det en perfekt mulighet til å poste litt inspirasjonsbilder fra Tumblr. 

Så her får dere litt av det.



X X X

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar