torsdag 20. november 2014

Dyp refleksjon over vinteren

Hei!

Nå er klokka Kvart på seks, og det er bekmørkt ute. Sier noe om at det starter å blir vinter. Det er såpass kaldt ute at jeg må gå med boblejakke. Det kalde været gjør sånn at jeg bare vil være inne å ligge under dyna. Har jo medlemsskap på sats, så prøver å dra dit et par ganger i uka, bare for å komme meg litt ut. 



Vinteren er jo koselig også da, selv om det er iskaldt ute er det jo koselig å ha på hjemmestrikkede ullsokker og store gensere. Det er jo digg å ligge hjemme under dyna og bare se på filmer og youtubevideoer også.

Jeg vet ikke med dere, men min favorittårstid er definnetivt sommeren. Det er varmt og godt, sola er oppe og livet er generelt sett bare bra med sol og sommer.

Høst og vår er en helt annen historie...

Det var dagens refleksjonstime. Har ikke mye av det på denne bloggen, kanskje jeg burde ha mer av det? eller kanskje ikke... haha, nestegang er jeg tilbake med den samme gamle meg, men til da får dere overleve med min overflødige refleksjon på årstider og tumblr-bilder.


X X X

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar