onsdag 3. desember 2014

Hei på dere

Hei!

I dag bestemte jeg og Julie oss for å dra på Ikea.
 Vi startet i dronningens gate for å ta Ikea bussen. Etter en liten stund med venting så vi Ikea bussen kjøre litt lenger nede i gata en helt annen vei en der vi sto. Endte opp med at vi startet å løpe etter den, og etter en liten løpetur rundt omkring i Oslos gater hadde vi forbrendt noen kalorier og ga opp. Så fant vi ut etter litt real reaceratch (google) at vi skulle ta 66 bussen fra Jernbanetorget. Etter en spasertur rundt på alle Jernbanetorgets busstasjoner fant vi ut at 66bussen offisielt ikke gikk fra Jernbanetorget... Da ga vi bare opp på buss, og bestemte oss for å ta t-banen til helsfyr og derifra ta buss. Vi kom oss til Helsfyr (woho) sto på bussholderplassen, og var like før å gå på bussen da vi fant ut at vi sto på feil side av bussholderplassen. Da vi hadde fomla oss over på den andre siden, fant vi ut at den bussen ikke gikk til Ikea. Da ga vi opp, men så kom det et glimt av lys til julies øye. 66bussen. Wohooo a breakthrough!
så da kom vi oss til Ikea.


Jeg hadde bestemt meg for å kjøpe et lys, en pute og fairylights. Kviteringen endte på litt over 300lappen, så kjøpte bare littegran mer en planlagt. Tok også noen fantastisk flotte bilder av rommet mitt.






føler at det ser litt småharry ut å ha lysene over senga på den måten, men det gir meg veldig julestemning så det får gå i jula. Får se hvor jeg plaserer de når julen er over...

X X X

1 kommentar:

  1. Trenger jeg å si at det ikke finnes 300-lapper?

    SvarSlett