søndag 11. januar 2015

lazy day aka helseguru

Hei!

Nå har jeg nettopp stått opp og spiser frokost. Har mildt sagt fått sovet godt ut etter uka og jobb i går, la meg klokka ti i går, som er det tideligste jeg har lagt meg på lenge... sier noe om hvor trøtt jeg var. 

Vil også si at jeg har vært rimelig flink til å spise sunt de siste 1-2 måndene. Nå føler jeg meg syykt rosablogger og helseguru i ett ettersom jeg faktisk nevner det OG tar bilde av maten min. Trodde aldri jeg skulle sitte her å skrive om sunn mat ettersom jeg ikke er den typen i det heletatt, men det smaker faktisk utrolig godt, og det er en del av det livet mitt består av nå så derfor velger jeg å dele det...haha




Såå det er basically min morgen. Har ikke mange planer resten av dagen, tenkte å dra på sats etterpå (yess jeg vet helsegururosabogger overload). 
Håper alle har en bra Søndag videre og at alle holder seg til nyttårsforsettene sine. Jeg har  egentlig ingen nyttårsforsetter selv, vet ikke om det er en dårlig eller bra ting, men kanskje jeg kommer på noen  utover året... haha

X X X


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar