torsdag 2. april 2015

vinrødt





Wohoo, da er det endelig påske!
Nå er jeg på hytta. Det er praktisk talt ingenting å gjøre, noe som er deilig på en måte, men det blir veldig kjedelig i lengen. I går var jeg i Kristiansand. Gjorde ikke annet en å henge på et kjøpesenter i evigheter i mens mamma og pappa skulle ut med noen eiendomsmeglere for å selge noen tomter. Fikk iallefall tvunget mamma inn på Monki for å kjøpe denne kåpen til meg, så noe kom ut av gårsdagen. 
Har også fått kjørt en del bil i det siste, hadde min første kjøretime forige uke og kjørte til og fra Kristiansand. Har alltid vert livredd for å kjøre bil, man har liksom makten til å kjøre over mange mennesker og det skremmer meg. Har alltid hatt tankegangen å gjøre noe som skremmer meg, hvis ikke får man aldri noe ut av livet så jeg har bitt tenna sammen og satt meg bak rattet. Nå som jeg faktisk har startet å kjøre, er det ikke så ille som det jeg skulle trodd.

X X X

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar